Jak dokonać zakupu


Proces składania zamówienia jest bardzo prosty i przjrzysty.
Jeżeli Klient, przeglądając ofertę sklepu100.pl, zdecyduje się na zakup danego produktu, musi umieścić ten produkt w koszyku. Aby to uczynić należy skorzystać z przycisku "Dodaj do koszyka". Przycisk ten znajduje się w opisie produktu, a także na liście produktów przy każdej pozycji.

Po naciśnięciu przycisku, Klient zostaje przeniesiony do zakładki "Twój Koszyk". W tym miejscu Klient może zmieniać ilość zamawianych produktów oraz usuwać zbędne pozycje z koszyka.
Jeżeli Klient chce wrócić do dalszego przeglądania oferty wystarczy wybrać przycisk "Wróć do zakupów".

Gdy wszystkie produkty, które Klient chce kupić, znajdują się już w Koszyku, można przejść do dalszej części procesu składania zamówienia.
Kolejnym krokiem jest wybór form dostawy i sposobu płatności.
Po prawej stronie "Płatności" znajduje się box "Koszty". Wyszczególniona jest tam wartość koszyka, koszty dostawy oraz całkowity koszt zamówienia.

Poniżej znajdują się dwa boxy: "Logowanie" i "Dane bilingowe".
Jeżeli posiadają Państwo konto w naszym sklepie, zachęcamy do skorzystania z pierwszego boxu i zalogowania się do swojego konta. Będą tam mogli Państwo sprawdzić historię swoich wcześniejszych zamówień oraz status bieżących zamówień. Korzystając z tego sposobu Klient, logując się, podaje tylko swój login i hasło - nie musi wpisywać za każym razem pozostałych danych potrzebnych do realizacji zamówienia (wszystkie dane zostały złożone w procesie rejestracji nowego konta).

Drugi box dotyczy Klientów, którzy chcą zakupić produkty nie posiadając jeszcze konta w Sklepie100.pl. W tej sytuacji uszą wypełnić pola formularza w celu realizacji zamówienia. Wszystkie pola pogrubione są wymagane aby można było złożyć zamówienie. Korzystając z tego sposobu podawania danych do zamówienia, zostaje dodatkowo utworzone nowe konto. Wystarczy tylko kliknąć w swój e-mail (znajdą go Państwo na głównej stronie na górze pod napisem "Moje konto") i wpisać nowe hasła do utworzonego konta, aby w przyszłości można było z niego w pełni korzystać. Przy następnych zakupach wystarczy skorzystać z pierwszego boxu i podając tylko login i hasło, zalogować się na swoje konto.

Na samym dole jest pole "Uwagi do zamówienia", w którym Klienci mogą wpisywać dodatkowe komentarze np. prośby o przesunięcie w terminie czasu realizacji zamówienia czy uwzględnienie godzin w których mogą Państwo odebrać przesyłkę.

Po wypełnieniu wszystich wymaganych pól można zatwierdzić dane przyciskiem "Przejdź do potwierdzenia".

W tym momencie należy sprawdzić poprawność wszystkich wpisanych danych. W razie wykrycia jakichkolwiek błędów czy zmiany zawartości koszyka należy nacisnąć przycisk "Popraw" u dołu strony. Klient zostanie przeniesiony do poprzedniej strony, gdzie będzie mógł dokonać wszelkich aktualizacji. A następnie ponownie musi wybrać przycisk "Przejdź do potwierdzenia".

Jeżeli wszystkie dane są poprawne wybrać należy przycisk "Potwierdź".

ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO WYSŁANE

Twoje zamównienie zostało wysłane i przyjęte do realizacji. System nadał zamówieniu numer, który w tym momencie mogą Państwo zobaczyć. Należy go przepisać. Z tym numerem  przyjdzie do Państwa paczka z zamówionymi produktami. W podsumowaniu zamówienia, oprócz nr zamówienia, znajduje się też łączna kwota do zapłaty oraz adres i nr konta bankowego Sklepu100.pl, na które należy wpłacić należność za produkty.