Gwarancja


Wszystkie towary dostępne w Sklep100.pl objęte są gwarancją producenta. W opisach poszczególnych produktów znajduje się okres gwarancji danego produktu. Wszystkie paczki wysyłane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Należy pamiętać, że gwarancja nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy skontaktować się z nami, opisując dokładnie typ uszkodzenia. Sklep100.pl ma 14 dni na rozpatrzenie gwarancji.

W przypadku wady fabrycznej zamówionego przez Klienta towaru zostaje on wymieniony na nowy w okresie trwania gwarancji. Wymiana następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Sklep100.pl wadliwego towaru, który Klient odsyła na adres siedziby firmy. Koszt odesłania wadliwego towaru przez Klienta oraz koszt wysyłki nowego egzemplarza do Klienta pokrywa Sklep100.pl.

W przypadku awarii zamówionego przez Klienta towaru, która nastąpiła w czasie jego użytkowania, zostaje on naprawiony lub wymieniony na nowy w okresie trwania gwarancji. Naprawa lub wymiana następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Sklep100.pl zepsutego towaru, który Klient odsyła na adres firmy na koszt własny. Koszt wysyłki nowego lub naprawionego egzemplarza do Klienta pokrywa Sklep100.pl.
Przed wysłaniem wadliwego towaru do siedziby Sklep100.pl należy bezwzględnie skontaktować się drogą mailową z biurem obsługi Klienta: poczta@sklep100, w celu zgłoszenia faktu dokonania reklamacji produktów. W mailu należy opisać wady jakie posiada produkt, podać nr zamówienia. Obsługa Sklepu100.pl skontaktuje się z Klientem aby nadać nr zgłoszenia oraz poinformować Klienta o postępowaniu gwarancyjnym.

UWAGA: Niektóre towary Klient będzie zobowiązany przesłać na adres producenta zakupionego towaru. Adres wysyłki prześlą Klientowi pracownicy Sklepu100.pl.

Wadliwy towar należy odesłać wraz z oryginalnym opakowaniem, dokumentacją oraz wszystkimi elementami, które znajdowały się w zestawie w momencie zakupu. Klient jest zobowiązany dołączyć do przesyłki z wadliwym towarem pisemną informację zawierającą opis wady oraz adres zwrotny, na który ma zostać wysłany nowy egzemplarz.